Møteplass for motormiljøet på Helgeland
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

The Blessed Hellride...

+13
Scooby
Galaxie
LeFTy
need4speed
T-Man
sigheri
454 SS
pontchief
Burnout
911
lotus
blazerteam
Trond-Diesel
17 posters

Side 2 av 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Man 19 Okt 2009, 18:33

Ble plutelig "headhuntet" som bassist til ett lokalt band som har spillejobb om en måned på November RockParty, en større konserthappening som vi har her oppe. Så langt er ikke hva som blir hovedbandet offentligjort, men vi vet at Witesnake var på tapeten helt til i forrige uke. Ble beklageligvis ikke, strandet på en flybillett til 70.000.- for en av de medlemene som bor på andre siden av dammen.... Dio sitt prosjekt ble også i overkant kostbart...skulle ha et 2-sifret millionbeløp for å stille, og målet er å trekke 6-700 publikumere, så det hadde blitt litt av en billettpris.... Shocked

Uansett var poenget at jeg har vært en tur i byen igjen, og da måtte selvsagt bilen kjøres litt... Fikk studert litt mere under panseret, og fant en vannlekasje på radiatoren. Fikk fiksa det, og med stabil vanntilførsel og mengde ble det rett så koselig og varmt inni bilen....rene badstua faktisk.. sunny
Og så fikk jeg bekreftet at jeg trenger nye pakninger til eksosmanifoldene.... På den ene siden kan man pakke 20-kroninger inn mellom manifolden og motoren, så det må fikses snarest. Kansje motoren også vil gå litt bedre med rett eksosmotstand, samt bruke litt mindre bensin....Har nok en del og gå på der, tenker jeg.... Suspect

Var for mørkt til å få tatt noen fornuftige bilder, så jeg satser på det fine været som er meldt til helga. Very Happy
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by blazerteam Man 19 Okt 2009, 19:37

Kan jo vær anna grunna tell at det vart varmt....hellride.......kansje han tytje hold på å lag tell varme The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_lol
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Man 19 Okt 2009, 23:57

blazerteam skrev:Kan jo vær anna grunna tell at det vart varmt....hellride.......kansje han tytje hold på å lag tell varme The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_lol

Vart i allefall varmt..........veldig varmt.......... så får tia vis om det e utenforliggende grunner til det.. Evil or Very Mad Ha forresten kun fått positive reaksjoner på bilen så langt, og passasjeren har en tendens til å få folk til å komme med iltt nervøs latter.... Cool
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 18:47

Da ha eg fått tatt litt fleire bilder av bilen. Var og fikk lagt vinterdekkene på nye aluniniumsfelger, og det ble ikke så værst..

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0101

Mens de jobbet med dekkene passa det å ta litt bilder. Her henger den....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0094

Passet på og inspisere bremser og hjuloppheng samtidig, det vil si jeg fikk sjekket på høyre side mens de hadde spisepause..

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0068-1

Her var det som lovet nye bremser og stag, men jeg fant slakke i nedre opphengskule.. Suspect

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0071-1

Bake var det nye tromler og ting så ut til å være på stell. Legg merke til spaceren.... uten denne måtte jeg hatt 18" felger eller større for at de skulle gå utenpå trommelen..... Shocked solide bremser, med andre ord...og plass til temmelig bred gummi i skjermene... Cool

Måtte få med ett nærbilde av disse gutta...

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0070-1
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 18:53

Bøtta under forran er ikke tilfeldig.... Har en lekasje i radiatoren, som beklageligvis ikke akkurat blir mindre... må nok bytte denne..

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0073-1

Hadde forresten en ekstra passasjer denne dagen.....fikk komentarer på at den var passende....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0077

Så ikke "produsenten", men det var ganske stilig.... Litt vanskelig å få festet på film, men det var såppas med støv i det att jeg tror det vises ganske bra.

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0083
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 19:20

Tok litt bilder av karosseriet....her er det heldigvis nok stål til at det går ann å sveise inn biter..

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0084

Og fra frontruta og frem bruker samtlige modeller -bortsett fra Eldorado- de samme karosseridelene, så skjermer er nok ikke en umulighet å få tak i....og det trengs...


The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0075

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0074

Ikke alle hull er rusthull....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0087

Men andre steder kan jeg nok bare skylde på stålorm....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0089

Disse bilene var levert med vinyltak orginalt, og det forklarer hvorfor plateskjøten på taket er så synlig. Denne vill ikke vises under polstringen ett vinyltak har, og derfor ikke nødvendig å legge finish-jobb på.....det er jo en "Commersial Coach" dette her, så en del av utstyret er av enklere modell enn det som var vanlig på en Cadillac. Blant anner er det ingen justering på rattet, kun 2-vegs manuell regulering av sofaen forran(men delt rygg som kan felles forrover som på en 2-dørsbil) og manuell sveiv på alle vinduene. Fjernregulering av speil og klimakontroll er det derimot. Det har vært både Heater og Air-conditioning bak også i denne, men det var demontert og ikke med bilen når jeg fikk den hit. Forrige eier har vistnok dette liggende, så jeg må vel få det ettersendt en gang.

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0090

I -73 var støtdempere på støtfangeren kommet.

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0093

Støtfangerern er i flere deler forran, og selv om hovedfangeren er i bra stand, gjelder det ikke hele...Den har ett "skjørt" under på hvær side av tynnplate som er cromet, og her er det bare cromen igjen....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0097
Tynt som ett papirark.... No
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by blazerteam Tir 27 Okt 2009, 19:25

Kjør å ha glede(føles rart å skriv glede i førbindelse med en sånn her bil The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_lol )av den.Ska du lag den fin,bi det å kost...mye.Lett å plokk ned en bil,men desto verre å sett i hop ijænn...åsså e det sååå lett å begynn med at man sku bære ta rusta å krommen å lakken å etc.....
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Tir 27 Okt 2009, 19:43

blazerteam skrev:Kjør å ha glede(føles rart å skriv glede i førbindelse med en sånn her bil The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_lol )av den.Ska du lag den fin,bi det å kost...mye.Lett å plokk ned en bil,men desto verre å sett i hop ijænn...åsså e det sååå lett å begynn med at man sku bære ta rusta å krommen å lakken å etc.....

E vel enig med Arild her, men karroseri deler til disse er nok veldig rimelig over there.. The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_biggrin
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 63
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 19:43

blazerteam skrev:Kjør å ha glede(føles rart å skriv glede i førbindelse med en sånn her bil The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_lol )av den.Ska du lag den fin,bi det å kost...mye.Lett å plokk ned en bil,men desto verre å sett i hop ijænn...åsså e det sååå lett å begynn med at man sku bære ta rusta å krommen å lakken å etc.....

Det har du heilt rett i. Har nok ingen planer om å lage "finbil" av denne, er såpass mye jobb, og krever en fornuftig plass og holde på, noe jeg ikke har, men "rullende renovering" kan vel være en passende merkelapp å bruke når ting tvinger seg frem. Samtidig er det litt viktig for meg å bevare bilen, siden disse ikke akkurat er dusinvare her på berget... Ble forresten overrasket over att det er bladfjærer bak på denne, siden samtlige andre Cadillac-modeller har spiraler runt baut.... Suspect Og den idèen din om kompressor.... Jeg merker meeeeget godt att dette er en nedstrøypa-73 modell.... Den er ca 250 kg tyngre enn Limoen, men selv om det er samme maskineri som utgangspunkt på disse, føles Limoen som en rakett i forhold....... og det på halve forbruket....No Noe kommer til å skje under panseret, men tiden får vise hva. Har mye annet å få skikk på før jeg starter der.... Suspect


Sist endret av Trond-Diesel den Søn 15 Nov 2009, 23:38, endret 1 gang
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Tir 27 Okt 2009, 19:47

Cadillac 1973 Fleetwood - $700 (Ft.Worth eastside)



http://dallas.craigslist.org/ftw/cto/1417115040.html

The Blessed Hellride... - Page 2 3nd3m43o75Oa5Qf5S59ab75c1728a0c971527
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 63
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 19:58

pontchief skrev:
blazerteam skrev:Kjør å ha glede(føles rart å skriv glede i førbindelse med en sånn her bil The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_lol )av den.Ska du lag den fin,bi det å kost...mye.Lett å plokk ned en bil,men desto verre å sett i hop ijænn...åsså e det sååå lett å begynn med at man sku bære ta rusta å krommen å lakken å etc.....

E vel enig med Arild her, men karroseri deler til disse er nok veldig rimelig over there.. The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_biggrin

Tror største problemet er att allt fra og med frontruta er helt forskjellig fra andre modeller. Siden det ble bygd runt 2500 slike shassis i året- fordelt på Hearce, Ambulance og Flowercar. Alle disse var spesialbygd av Coachmakers etter spesifikasjon til kunden, så det er mange variabler ute og går., det var store forandringer hvert 3.år. kan det nok være vanskelig å finne karosserideler til denne i dag. Frontruta på min ble byttet av forrige eier, den fant han i statene, men skulle være den siste som var laget til disse bilene...(ble dyrt, også...) Ser bare en slik ting som bakre støtfanger, som har samme hjørnene som -71 Limousine (helt annerledes en standard -73), men ett midtparti som består av 3 deler -der ingen passer på andre Cadillac`s....Cadillac brukte forresten polèrt rustfritt som blankt listverk, men jeg har flere deler som er crommet pressa plate for å dekke de partiene der standarddeler ikke kan brukes. Heldigvis er disse produsert i solid stål, så det lar seg gjøre å "lappe".. pirat
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 20:03

pontchief skrev:Cadillac 1973 Fleetwood - $700 (Ft.Worth eastside)



http://dallas.craigslist.org/ftw/cto/1417115040.html

The Blessed Hellride... - Page 2 3nd3m43o75Oa5Qf5S59ab75c1728a0c971527

Komplett front vil passe....Både DeVille og Fleetwood har samme front, hjuloppheng, motor og gear.... sikkert en god del annet som kan brukes også....eneste er vel at denne er vesentlig bedre enn den som trenger deler.......bortsett fra att det ikke er en stasjonsvogn, da.... Suspect Men prisen var jo ikke akkurat avskrekkende....Very Happy
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 20:12

Og forresten når jeg er inne på ting som må tas først.....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0095

Denne hengselen på bakdøra har nok gått trægt i lengre tid.... Det er ikke rust, men materialtrøtthet som er årsaken. Døra gikk veldig trægt når jeg fikk bilen, men passa perfekt i åpningen... 4-gangen jeg skulle lukke den skjedde dette, og det var bare med ett nødskrik att jeg klarte å få døra igjen... og det på en måte....men den henger nå der til jeg får sveisa dette....

Slik skal det se ut....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0098
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 20:24

I tillegg så dukket det opp en meget uforutsett behov for sveising.....
På dette bildet ser jo ting ganske normalt ut....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0102

...men ser man nøye etter haller bilen "litt" til venstre....
Kansje jeg har bestemt meg for ekstrem "Lowrider"-stuk...

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0104

Er nok ikke det....er heller "blessed" som er tatt ut av navnet, og da er det bare "The Hellride" som står igjen...

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0103

Uten forvarsel ble den ekstremsenka på venstre forhjul mens jeg hadde 60 km/t i en sving.... Må innrømme at jeg ble litt "rasket over"...trodde jeg mista ett av mine nymonterte hjul, men neida....

Finn en feil.......

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0105
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by need4speed Tir 27 Okt 2009, 20:26

hehehhe Very Happy:D

bra det gikk såpass godt Smile
need4speed
need4speed
Konge
Konge

Antall Innlegg : 3732
Age : 52
Bosted : Gruben
Jobb/hobby : motorsport
Registration date : 02.04.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Tir 27 Okt 2009, 20:27

Løsna eller gikk bærebrua av?
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 63
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 20:54

Her er feilen ganske tydelig....

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0108

Det er snakk om materialsvikt....det er faktisk ikke rust i ramma her.

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0110


Men det har nokk vært på tur til å svikte en stund.... det vises på bruddflatene.. Blien hadde litt skjev forstilling da jeg fikk den, men dette ble forklart med at det er skiftet masse deler i forstilling, og kun grovjustert etterpå, men har nok en misstanke om at dette var bare deler av årsaken. til forsvar er det ikke enkelt å se slikt hvis ikke man ser spesielt etter, siden det ikke akkurat er rent under en bil, dessuten er vel ikke dette noe som er vanlig.... har aldri vært borti slikt selv, uten at det har vært snakk om massivt rustangrep, og selv da har det ikke ramlet i fra hverandre uten forvarsel...

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0111
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 21:03

Fikk jekka opp bærearmen med stropper, men 2 -1000kg klarte ikke å holde det nok sammen til å få flytta bilen.

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0114

Begynte og bli mørkt mens jeg holdt på, så jeg fikk ikke bilde avstroppene som holdt. Måtte opp i 2-tonns stropper før det holdt, og da bare slik at det var mulig å tvinge bilen opp til en kompis som bodde i nærheten. Han har både sveiseapparat og kunnskapene som skal til for å få bilen kjørbar igjen.
Her ser det nesten ut som det er på plass. men hadde vel nærmere 30* toe-out under kjøreturen opp til han.... Embarassed

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0122

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0124
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 21:10

Ble en del "strek" i asfalten på turen....men begge hjulene gikk rundt, så jeg berget dekkene.

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0132

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0129

The Blessed Hellride... - Page 2 DSC_0127

På torsdag skal vi stikke snuten på bilen inn i garasjen, og se om vi ikke får den i drift igjen.... En annen bekymring er selvfølgelig den 3.stripa på bildene.....kjølevann.... må nok enten bytte eller få fiksa radiatoren snarest......lekker som en sil nå....

No
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Tir 27 Okt 2009, 21:13

Bra at det gikk så bra som det gjorde The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_biggrin , skumle saker det der The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_scratch ,
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 63
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Tir 27 Okt 2009, 21:15

Ke du ha tatt de felgan i fra, funnet noe ikke Amerikansk som passer?
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 63
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by pontchief Tir 27 Okt 2009, 21:19

Her er en utenfor Harstad som selger en ny radiator, men vet ikke om den passer.
http://veteranmarkedet.rubrikk.no/annonser.amcar_deler_cadillac_radiator_cab.29690057.aspx
pontchief
pontchief
Moderator
Moderator

Antall Innlegg : 8362
Age : 63
Bosted : Brønnøysund-Cranfills gap Texas
Registration date : 18.01.2008

http://spirit-of-america.biz/

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 22:04

need4speed skrev:hehehhe Very Happy:D

bra det gikk såpass godt Smile

Ja det var bra at det ikke skjedde i større fart, men den var overaskende stabil å styre til jeg fikk stoppa.... Very Happy...eller i rushet nede i byen.... Embarassed


Sist endret av Trond-Diesel den Tir 27 Okt 2009, 22:10, endret 1 gang
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Trond-Diesel Tir 27 Okt 2009, 22:09

pontchief skrev:Ke du ha tatt de felgan i fra, funnet noe ikke Amerikansk som passer?


Felgene er helt nye. Tok med meg en orginalfelg til en dekkforhandler her i Hammerfest, og de fant felger som både var sterke nok til en så tung bil, og passet. Syns de ble ganske stilige på bilen.... Er egentlig beregnet på 4x4-biler.... Dem heter Incubus Offroad.... det står det på felgkanten. Cool
Disse er egentlig tilltenkt Limoen, siden jeg hadde vinterdekk til den, men manglet felger. Har ikke så lyst å bruke kapsler på vinteren. Skal ha meg ett sett til med dekk, og da vurderer jeg å gå opp i felgdimensjon, siden jeg også må ha dekk, og det tror jeg passer best på Hearse-en..... det er jo den som skal være litt "custom"...

Får de samme felgene i 18"-19" og20" også.


Sist endret av Trond-Diesel den Tir 27 Okt 2009, 22:16, endret 1 gang
Trond-Diesel
Trond-Diesel
Makalaus
Makalaus

Antall Innlegg : 1581
Age : 57
Bosted : 9650 Akkarfjord, Sørøya - Hammerfest Kommune
Jobb/hobby : Jobb: Daglig leder i Road-Runner, Utleie av lyd/lys/turnètransport. Hobby: alt som sier BROOM....
Registration date : 21.12.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by blazerteam Tir 27 Okt 2009, 22:12

Trond-Diesel skrev:
pontchief skrev:Ke du ha tatt de felgan i fra, funnet noe ikke Amerikansk som passer?


Felgene er helt nye. Tok med meg en orginalfelg til en dekkforhandler her i Hammerfest, og de fant felger som både var sterke nok til en så tung bil, og passet. Syns de ble ganske stilige på bilen.... Er egentlig beregnet på 4x4-biler.... Dem heter Incubus Offroad.... det står det på felgkanten. The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_cool

Ha vøre endel tellfella av at de Incubus felgan ha sprøkke i eikertan..hold øye med dem.Kan lønn seg.Dem kledd no uansett biln,syns eg The Blessed Hellride... - Page 2 Icon_wink
blazerteam
blazerteam
Felerator
Felerator

Antall Innlegg : 12528
Age : 57
Bosted : Ytteren.Burncitymoen
Registration date : 02.01.2008

Til Toppen Go down

The Blessed Hellride... - Page 2 Empty Re: The Blessed Hellride...

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet